HABERLER - CALL CENTER TEKNOLOJİ

YENİ NESİL ÇAĞRI MERKEZİ TEKNOLOJİLERİ

 

Paylaş

 

 

Yeni nesil çağrı merkezi teknolojileri Asseco SEE’nin düzenlediği konferansta paylaşıldı.

 

 

 

29 Mart Perşembe günü Adile Sultan sarayında gerçekleşen “Yeni Nesil Çağrı Merkezi Teknolojileri” isimli konferans Asseco SEE CEO’su Piotr Jelenski’nin konuşmasıyla başladı.

 

Interactive Intelligence, Kıdemli Ürün Yöneticisi Jeroen Buis, Interactive Intelligence CIC 4.0’la gelen yenilikleri katılımcılara anlattı. Asseco SEE, İş Birimi Yöneticisi Türker Erkin ise Güvenli Outsource Yönetimi “Secure Predictive Dialer” ile ilgili bilgiler verdi.

 

Konferansın devamında konuşmacılardan Sestek Genel Müdür Yardımcısı Serdar Karadayı “SES’imi duyan var mı?” projesini, Asseco SEE Proje Yöneticisi İnci Kezban Özalp “Kaliteli destek hizmetleri için” - Asseco SEE Yardım Masası’nı, Avea Alternatif Kanallar & Proje Yönetimi Departman Yöneticisi, Gökhan Ayas Avea’nın başarı öyküsünü anlattı. Konferansın son konuşmacısı ise Halkbank Çağrı Merkezi’nin başarı öyküsünü anlatan Halkbank Çağrı Merkezi Direktörü Kadriye Çimen Bozacı oldu. Konferans katılımcıların soruları ve öğle yemeği ile son buldu.

 

 

 

Arama:

ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK PLATFORMU BLİPPAR TÜRKİYE’DE

Artırılmış gerçeklik platformlarından Blippar, dünyadaki 10. merkez ofisini Türkiye’de açtı. Basın lansmanı için İstanbul’a gelen Blippar CEO’su ve kurucu ortağı Ambarish Mitra, Türkiye’nin kendileri için çok önemli bir pazar olduğuna dikkat çekti.

BT DEPARTMANLARI DEĞİŞİME ÖNCÜLÜK EDİYOR

Bu yıl Ankara’da sekizincisi gerçekleştirilen EMC Forum’un ev sahipliğini üstlenen EMC Türkiye Genel Müdürü Önder Sönmez, açılış konuşmasıyla, bilgi teknolojilerinin ekonomi içerisinde kazandığı anahtar rolü vurguladı.

BİZCLOUD TÜRKİYE’DE

CSC, “kullandığın kadar öde” ölçeklenebilirliğindeki özel bulutu BizCloud’u Türkiye’de kullanıma sundu.

CMC’DEN, CİTRİX’LE BULUTTA YENİ HİZMET MODELLERİ

Son dönemde bulut teknolojilerinden yararlanarak yeni hizmet modelleri geliştirme üzerine odaklanan CMC, Citrix’in düzenlediği “Mobil Teknolojilerle Geleceğe” başlıklı etkinliğe katılarak, bulut bilişim alanındaki hizmetlerini, masaüstü sanallaştırma projesinin detaylarını aktardı.

CCR AVRUPA’YA AÇILDI

Çağrı merkezi teknoloji şirketi CCR, İsviçre’nin en büyük özel telekom şirketi Sunrise’ı müşteri portföyüne katarak Avrupa’ya açıldı. 2014 yılının Ocak ayından itibaren Sunrise’a, çağrı merkezi uygulaması olan ININ ürünü ile hizmet veren CCR, Türk mühendisleriyle yazılım geliştirme projeleri yapıyor.

AVEA, KAMPANYA ANALİZLERİNİ VE YENİ HİZMETLERİNİ ORACLE İLE GELİŞTİRİYOR

Avea ve Oracle’ın yeni işbirliğinde Telekomünikasyona özel bir veri modeli oluşturuldu. Bu modelde müşteriyi elde tutma kampanyaları, ürün promosyon kampanyaları ve hizmet paketleri çok daha kesin bir şekilde analiz edebilir konuma geldi.