HABERLER - CALL CENTER TEKNOLOJİ

YENİ NESİL ÇAĞRI MERKEZİ TEKNOLOJİLERİ

 

Paylaş

 

 

Yeni nesil çağrı merkezi teknolojileri Asseco SEE’nin düzenlediği konferansta paylaşıldı.

 

 

 

29 Mart Perşembe günü Adile Sultan sarayında gerçekleşen “Yeni Nesil Çağrı Merkezi Teknolojileri” isimli konferans Asseco SEE CEO’su Piotr Jelenski’nin konuşmasıyla başladı.

 

Interactive Intelligence, Kıdemli Ürün Yöneticisi Jeroen Buis, Interactive Intelligence CIC 4.0’la gelen yenilikleri katılımcılara anlattı. Asseco SEE, İş Birimi Yöneticisi Türker Erkin ise Güvenli Outsource Yönetimi “Secure Predictive Dialer” ile ilgili bilgiler verdi.

 

Konferansın devamında konuşmacılardan Sestek Genel Müdür Yardımcısı Serdar Karadayı “SES’imi duyan var mı?” projesini, Asseco SEE Proje Yöneticisi İnci Kezban Özalp “Kaliteli destek hizmetleri için” - Asseco SEE Yardım Masası’nı, Avea Alternatif Kanallar & Proje Yönetimi Departman Yöneticisi, Gökhan Ayas Avea’nın başarı öyküsünü anlattı. Konferansın son konuşmacısı ise Halkbank Çağrı Merkezi’nin başarı öyküsünü anlatan Halkbank Çağrı Merkezi Direktörü Kadriye Çimen Bozacı oldu. Konferans katılımcıların soruları ve öğle yemeği ile son buldu.

 

 

 

Arama:

SESTEK’TEN SOSYAL MEDYA ANALİZİ

SESTEK'in "Müşterinin Sesi Çözümleri” arasında yer alan yeni ürünü Sosyal Medya Analizi, Twitter ve Facebook üzerinden gönderilen iletilerin kurumlara özel depolanmasına ve gerçek zamanlı analiz yapılmasına olanak sağlıyor.

ANADOLU HAYAT EMEKLİLİK YAZILIM ALT YAPISINI YENİLİYOR

Bireysel Emeklilik ve Hayat şirketi Anadolu Hayat Emeklilik, temel sigortacılık yazılımlarını yenilemek üzere dönüşüm projesi başlattı.

VAKIFBANK ÇAĞRI MERKEZİ’NİN VERİMLİLİĞİ SİSTAŞ’LA ARTTI

SİSTAŞ, Vakıfbank Çağrı Merkezi’nin altyapısını yeniden yapılandırarak verimliliğini artırdı. Çalışmalar kapsamında ayrıca, çalışanların işlerini kolaylaştıran ve performanslarını artırıcı güncellemeler de uygulandı. Çağrı merkezinin daha kapsamlı özellikler elde ettiği yeni alt yapı sayesinde arayan müşteriler işlerini minimum sürede halledebiliyor ve birçok farklı hizmetten faydalanabiliyor hale geldi.

“ÜST YÖNETİMLERİN REKABETTEKİ EN GÜÇLÜ SİLAHI İŞ ZEKASI”

Intellica Genel Müdürü Okan Karaduman ; “Teknolojinin hızla gelişmesi ve internet kullanımının her geçen gün artması, şirketlerdeki veri miktarında da yoğun bir artışa neden oluyor. Yöneticilerin bu verileri doğru bir şekilde anlamlandırıp stratejilerinde kullanarak rekabet güçlerini artırması ise artık İş Zekası Uygulamaları ile sağlanıyor.”

CCR VE TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ, VERİMLİLİK ODAKLI BİR PROJEYE İMZA ATTI

Tempo Çağrı Merkezi, Interactive Intelligence'ın (ININ) iş ortağı olan CCR ile yaptığı işbirliği sonrasında müşteriye ulaşma oranını %12; müşteri temsilcisi verimlilik oranını ise %18 oranında artırdı.

MİELE’NİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MİCROSOFT DYNAMİCS CRM’DEN

Miele, Türkiye’deki müşterileriyle daha yakın olmak ve müşterilerini memnun ederek birer ‘marka elçisine’ dönüştürmek amacıyla Microsoft Dynamics CRM’i tercih etti.