Bir Yıla Daha Veda Ederken…

0

editor foto-yatay

Eylem Gün

Editör

Call Center Magazine

2015’e girdiğimiz bugünlerde 8 yıldır sizlerle beraber olmanın keyfini yaşıyoruz. Çağrı merkezi olarak girdiğimiz bu sektörde artık bütünleşik iletişimden bahsetmek, çağrı merkezlerinin müşteri hizmetlerinin verildiği her alanda faaliyet gösterdiğini görmek anlamına geliyor. Teknolojinin tüm imkanlarının yanı sıra insan kaynağının yönetimi konusunda da büyük gelişmeler gösteren sektör, bu büyümeye paralel olarak regülasyonlarını da almaya başladı. Bu konu her zaman her sektörde olduğu gibi ilk yıllarında, sektörde, kendisine özel uygulamaları barındırmaması nedeniyle sancılı bir süreci başlatacak gibi görünüyor. Diğer yandan sektörümüzden yöneticilerle ettiğimiz sohbetler, relülatif kısıtlamalara, Türkiye’de çağrı merkezi sektörünü domine eden finans sektörüne yönelik de yenilerinin de eklenmesi beklentisinin tabloyu biraz daha kararttığı görüntüsünü ortaya çıkarıyor.

Ancak krizlerden her zaman güçlenerek çıkmayı başaran çağrı merkezi sektörü, bu kez de yine kendi alternatifini yaratmaya başlamış bile.  Çağrı merkezleri süreçlerini, iş süreçleri yönetimi ile birleştiren bu yeni anlayış çağrı merkezlerini müşteri hizmetlerinin de çok ötesine taşıyacak gibi görünüyor. Yani sektör krizden fırsat doğuruyor diyebiliriz. Gelecek günlerden umudunuzu kesmeden, iyiliklerle, sağlık  başarı ve mutlulukla dolu yeni bir yıl dileriz.

Share.

About Author

Leave A Reply


*