AssisTT, EMEA bölgesinin En İyi Çağrı Merkezi Seçildi

0

AssisTT_Odul_

 Türk Telekom iştiraki AssisTT,  “Contact Center World” ödülllerinde, EMEA bölgesinde en iyi çağrı merkezi oldu. AssisTT, “En İyi Çağrı Merkezi”,  “En İyi İşe Alım Kampanyası” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” kategorilerinde ödüle layık görüldü. AssisTT  “En İyi Çağrı Merkezi” kategorisindeki birinciliğiyle, Kasım ayında Las Vegas’ta yapılacak dünya finallerine katılma hakkı kazandı. 

AssisTT, 50 ülkeden 1600 adayın yarıştığı “Contact Center World EMEA” ödüllerinde “En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde birincilik ödülünü kazanırken,   “En İyi Teknoloji İnovasyonu” kategorisinde ikinci ve “En İyi İşe Alım Kampanyası” kategorisinde de üçüncü oldu.

AssisTT’in en iyi çağrı merkezi seçilmesinde, yaklaşık 10 bin kişilik insan gücünü etkin bir şekilde yöneterek farklı sektörlerdeki müşterilerine esnek çözümler sunması etkili oldu.  AssisTT performans denetleme sisteminin tamamen otomatize edilmesindeki başarısı sayesinde ‘En İyi Teknoloji İnovasyonu’ kategorisinde ikinci,  ayrıca yaptığı özel anlaşma ile tüm Türkiye’deki yaygın İŞKUR ağının çok sayıda adaya başarıyla ulaşmasıyla da ‘En İyi İşe Alım Kampanyası’ kategorisinde üçüncü oldu.

 

Share.

About Author

Leave A Reply