Müşterinizi Tanıyor Musunuz?

0

Nice Medya tarafından bu yıl 5 Haziran’da Haliç Kongre Merkezi’nde 3. kez gerçekleştirilecek olan Call Center Zirvesi’nde ana tema “Müşterinizi Tanıyor Musunuz?” olarak belirlendi.

logo

 

 

Yeni pazarlama anlayışında; markanın müşterisi ile artık iletişim yerine bir ilişki kurabilmesi bekleniyor. Bunun için de müşterisini hangi kanaldan gelirse gelsin, tek kişi olarak ve hatta 360 derece görebilmesi ve altında gerçek zamanlı ve kapsamlı analitikler çalıştırması zorunlu.

 

Çağrı merkezlerinin gelişip, müşterinin her kanaldan etkileşimi sözkonusu oldukça çağrı merkezleri tüm bu etkileşimleri de yürütme görevini üstlendi.  Bu noktada çağrı merkezlerini çok büyük bir zorluk bekliyor. “Her kanaldan ulaşan müşteriyi nasıl tekil kişi olarak göreceğiz? ” sorusu akılları karıştırıyor. Bu sorunun cevabı ayrıca içinde birçok fırsatları da barındırıyor. Çünkü üst segmentteki bir müşterinizin twitter’daki “super girl” olduğunu keşfederseniz, size sizin kanallarınızla ulaşmayan memnuniyet veya şikayet durumunu öğrenebiliyorsunuz, tüketim alışkanlıklarını görebiliyorsunuz ve o kişiyle ilgili özel ve güncel pek çok bilgiyi değerlendirme bunları pazarlama ve satış fırsatına dönüştürme şansını bulabiliyorsunuz.

 

Burada satış kavramının da beraberinde evrildiğini görüyoruz. İhtiyaçlarını tespit ettiğiniz bir müşterinize,  size ulaşmasına gerek kalmadan bu ihtiyaçlarını karşılayacak ürün veya hizmet önerilerinde bulunmanız, kendisinde memnuniyet yarattığı gibi şirketinize ait bir kalite algısını da beraberinde getiriyor. Böylece daha önce satış hedefiyle belki de “bıktırılan” müşteri, ihtiyaçların tespiti ve doğru zamanlama ile bağlılık sağlamış oluyor.

 

Tam da bu noktada bir diğer önemli konu ise bilginin zamanı. Hatta kavramsal olarak big data ile birlikte fast data’dan da söz edildiğini görüyoruz. Çünkü birçok zaman elde edilen verilerin anlık olarak (gerçek zamanlı) değerlendirilmesi ve bilgi haline dönüşmesi ile değer yaratabildiğinizi görüyorsunuz. Yani “ihtiyacı olduğu anda müşterinin yanında olabilmek” size yeni fırsat kapılarını açan anahtar cümle.

 

 

Call Center Zirvesi Hakkında

Call Center Zirvesi, Türkiye’ye özel, müşteri hizmetleri sektörünün gerçek gündemini masaya yatırdığı, tüm taraflarla, anlattığı ve dinlediği ve bilginin sadece alındığı değil alışveriş edildiği ilk platformdur.

Sektörü; teknolojisinden, operasyonel uygulamalarına ve trendlerine kadar her yönüyle ele almakta, böylece en kapsamlı çağrı merkezlerinden, yeni çağrı merkezi kurmak isteyenlere kadar bu konuda her kesime hitap edecek içeriğe ulaşmaktadır.

Call Center Zirvesi, Nice Medya’nın 8 yıllık çağrı merkezi sektörüne yönelik olarak yürüttüğü faaliyetlerin sonucu olarak tespit ettiği bir ihtiyaç doğrultusunda ortaya çıkmış platformdur. Nice Medya, 8 yıllık zaman zarfında çağrı merkezi sektörünün ilk dergisi olan Call Center Magazine dergisini ve Call Center Kitaplığı adı altında sektörün ilk kaynak eserlerini ortaya çıkarmştır. Yayıncılık faaliyetleri arasında online yayınlara da yer veren Nice Medya, tüm bu kaynaklardan edindiği geri bildirimlerle sektörün gündemini, ihtiyaç ve mevcut faaliyetlerini en doğru tespit edebilecek konumda bulunmakta, bu konuları ve ilgili kişileri Zirve’ye taşımaktadır.

imaj

Zirve hakkında detaylı bilgiyi www.callcenterzirvesi.com.tr adresinden alabilirsiniz.

Share.

About Author

Leave A Reply


*