Vestel Çağrı Merkezi kendi “Vemoji”lerini üretti

0

Vestel Çağrı Merkezi, global iletişim dili emojileri  kurumsallaştırarak çağrı merkezi dünyasına taşıdı.

Vestel, emojilerine kendilerine uyumlu bir isim de vererek “Vemojiler” dedi.

Vemojiler mutlu,  çok mutlu , düşünüyor, teşekkür aldığı için seviniyor, hatta gururla yerli bile diyor.

Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı C. Selcen Uyguntüzel Vemojilerin doğuş hikayesini şöyle anlatıyor; “Çağrı merkezleri hızla dijitalleşiyor. Biz hep robotlaşmamış iletişimi savunduk. Kalıpların dışına çıktık.  Dijitalleşirken de duyguları asla kaçırmak istemedik.

Capcanlı chat kanalımız, vestel.com.tr internet sitemizden ve mobil asistan aplikasyonu üzerinden yaklaşık iki yıldır faal… bu kanalı tercih eden müşteri sayımız gün geçtikçe artıyor. Bu kanaldan bize ulaşan müşterilerimizin beklentileri telefon ile bize ulaşan müşterilerden biraz daha farklı, bunu kabul etmek lazım. Bu çıkış noktasından hareketle biz de bu kanala özel bir farklılık yaratmak istedik. Vemojiler biz bir toplantı yaparken ortaya atıldı. Beğenildi ve hızla hayata geçirildi.

Emojiler sosyal medyada her yerde. Öyle ise neden bize özel emojilerimiz olmasın dedik. Vemojilerimiz ile samimi ve içten bir iletişim yakaladığımıza inanıyoruz. Müşterilerimizden de çok güzel geri dönüşler alıyoruz.  Vemojilerimiz, capcanlı chat kanalımızdaki müşteri temsilcilerimizin en büyük yardımcıları diyebiliriz.”

Share.

About Author

Leave A Reply


*