ZYXEL 2015’TE YÜZDE 35 ARTIŞ YAKALADI

0

2015 yılında Türkiye pazarında 1 milyon 162 bin adet ürün satışı yapan ZyXEL Türkiye’nin 2016 büyüme hedefi ise yüzde 25. ZyXEL Türkiye, 2015’te cirosal olarak yaklaşık yüzde 35 artış yakalarken, kurumsal ürün segmentinde ise yüzde 60 büyüme kaydetti.

2014’te 900 bin adedin üzerinde ürün satan ZyXEL Türkiye, bu rakamı 2015 yılında 1 milyon 162 bin seviyesine çıkartarak seneyi rekorla kapatmış oldu. Bu rakamın ardında VDSL dönüşümü, hayata geçirilen başarılı network projeleri ile kurumlara sağlanan katma değerin yanı sıra güvenlik, eğitim sektöründe gerçekleştirilen üniversite projeleri ve turizm sektöründeki katma değerli projeleri, AC teknolojisi ve NAS ürünleri  yer alıyor. 2007 yılından bu yana Türkiye’de kendi yerleşik ofisinde çalışmalarını sürdüren ZyXEL Türkiye, 2016 yılında ise toplamda yüzde 32’lik bir büyüme hedefiyle bu yıl kırdığı rekoru bir adım daha ileri taşımayı hedefliyor.

Şirketin bu büyüme hedefi içinse odağında kurumsal tarafta profesyonel ağ pazarı,güvenlik ve bunun ekseninde yer alan mobilite, BYOD (Bring Your Own Device-Kendi cihazını Getir) bireyselde ise AC Teknolojisi, IoT ve 4.5G gibi kavramların getireceği güç olacak.

1453989416_ZyXELbasintoplantisi (1)_K

“Kutu değil teknoloji sunuyoruz”

ZyXEL Genel Müdürü Vefa Tarhan, “Ürün kalitesi ve sunduğumuz hizmetler ile rakiplerimizden ayrışıyor ve her zaman bir adım önde yer alıyoruz. Büyüme hızımızın altında yatan ana nedenlerden biri ürün kalitemiz. Zira biz müşterilerimiz için kutular üretmek yerine nasıl toplu bir teknoloji ve çözüm oluştururuz sorusuna yanıt bulmaya çalışıyoruz. Bunun sonucunda da her alanda ve ölçekte faaliyet gösteren kurum ve kuruluşların ihtiyacını çözebilecek ürün gamıyla kullanıcılarımızın karşısına çıkıyoruz” dedi.

ZyXEL ürünleriyle IoT ve Endüstri 4.0’ hazır olun

Türkiye, bulut teknolojilerinin yaygınlaşmaya başlamasıyla birlikte NAS tarafında da önemli adımlar atıyor. Günümüzde işletmelerde artış gösteren mobil çalışanların varlığı ve bilgilerine her zaman her yerden güvenle ulaşabilme ihtiyacıyla ortaya çıkan NAS teknolojileriyle herkes büyük bir güvende ve mobil olarak işlerini yürütüyor. Hem bireysel hem de kurumsal kullanıma uygun farklı ölçeklerde üretilen NAS çözümlerinin herkes için mobilite vaadettiğine dikkat çeken Vefa Tarhan’a göre önümüzdeki dönemde IoT (Internet of Things-Nesnelerin interneti) kavramıyla birlikte giyilebilir ürünlerin yaygınlığı artacak. Beklenen artışla birlikte güvenliğin öne çıkacağını ve bunun da servis sağlayan şirketler için yeni fırsatlar doğuracağına vurgu yapan Tarhan, günümüzün gündemde olan başlıklarından Endüstri 4.0 için IoT’nin kilit nokta olacağını savundu. IoT’nin asla atlanmaması gereken bir başlık olarak değerlendiren Tarhan, “Dünyanın ilgili ilgisiz birçok büyük şirketi bu alana yatırım yapıyor. Büyük resme bakıldığında akıllı şehirleri görüyoruz. Bu akıllı şehirlerin parçaları da akıllı evlerde yaşayan, akıllı otonom otomobil ve akıllı telefon kullanan insanlar. Bu insanların artık büyük bir bölümü IoT ve giyilebilir teknolojilere aşina ya da kullanmaya başladı. Bizim gibi insanları bağlantılı hale getirme vizyonuyla hareket eden şirketlerin de günümüzde artık kutu değil toplam çözüm satması gerekiyor. Biz de ZyXEL olarak bunu bir görev olarak görüyor ve müşterilerimize ürünlerimizle toplam bir çözüm sunmaya özen gösteriyoruz” dedi.

BYOD ve Güvenlik

2015 yılında olduğu gibi 2016’da da Kendi Cihazını Getir (BYOD) eğilimi ofis ve iş çevrelerinde yaygınlaştıkça, iş ağlarının çoğu birden fazla cihazı olan daha fazla kullanıcıya hitap etmek durumunda olacak. Küçük ve orta ölçekli firmaların da bu eğilimi göz ardı etmemeleri gerektiğini belirten Tarhan, “Bununla birlikte BYOD politikalarının iyi belirlenmediği ortamlarda, işletmeler BT ekipmanı üzerindeki kontrolünü kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya kalabilir ve bu durum, hassas veri ve şirket kaynaklarının güvenliğini tehlikeye atma sorununu beraberinde getirebilir. Örneğin, tablet veya akıllı telefonu üzerinden şirket verilerine ulaşan bir çalışanın, cihazını kaybetmesi durumunda güvenilmeyen, üçüncü parti kişilerin eline geçebilir ve şirket gizli verileri ifşa edilebilir. Uygun politikalar belirlenmediği takdirde BYOD kavramı BYOD (Bring Your Own Danger-Kendi Tehlikeni Getir) kavramına dönüşebiliyor. Ayrıca yine şirketin BT politikaları çerçevesi dışına çıkan çalışanlar, istenmeyen, illegal ve kopya yazılımları kendi cihazlarında çalıştırabilirler ve bağlı bulunduğu şirketi sıkıntıya sokabilirler. Benzer sorunları aşmanın tek yolu da bizim gibi bu konudaki en güvenli ürün ve çözümleri sunan üreticileri iş ortağı olarak seçmek olacak” dedi.

Share.

About Author

Leave A Reply


*