ANADOLU HAYAT EMEKLİLİK İNTERNET ŞUBESİ VE İNTERNET SİTESİNİ YENİLEDİ

Anadolu Hayat Emeklilik, kullanıcılarına daha iyi ve hızlı hizmet vermek amacıyla müşterilerine özel internet şubesi ve kurumsal internet sitesini yenileyerek 15 Ekim 2014 tarihinde hizmete sundu.

 
CCR AVRUPA’YA AÇILDI

Çağrı merkezi teknoloji şirketi CCR, İsviçre’nin en büyük özel telekom şirketi Sunrise’ı müşteri portföyüne katarak Avrupa’ya açıldı. 2014 yılının Ocak ayından itibaren Sunrise’a, çağrı merkezi uygulaması olan ININ ürünü ile hizmet veren CCR, Türk mühendisleriyle yazılım geliştirme projeleri yapıyor.

 
TELEKOM ŞİRKETLERİNİN REKABET ETMESİ AÇISINDAN ÇOKLU KANALLARA ODAKLANMASI KİLİT ÖNEME SAHİP

2008 ile 2012 arasında Avrupa’daki operatörlerin karlılıkta 12 milyar Euro kaybettiği, diğer yandan Google ve Microsoft gibi yeni oyuncuların Telekom işinin %35’ini yakaladığı tahmin ediliyor. Satış noktasında “full erişim”, her zaman ve her yerde kişiselleştirilmiş hizmet, daha fazla çok-kanallı sinerji bu evrime yanıt verme açısından en önemli konulardan bazıları. Indra’nın danışmanlık birimi tarafından hazırlanan bir çalışmaya göre, telekomünikasyon operatörlerinin evrim geçirmesi ve bunun için çok kanallı mekanizmaları (online kanal, çağrı merkezleri ve tek markalı mağazalar) dahil etmesi şart.

 
 
UNİQ HİZMET GELİŞİM AKADEMİSİ’NDEN 3 YILDA 800 KİŞİ MEZUN OLDU

Uniq’in çağrı merkezlerine özel oluşturduğu beş akademiden biri olan, müşteri memnuniyeti ve bağlılığını artırma konusunda eğitim veren “Hizmet Gelişim Akademisi” 3 yılda farklı sektörlerden 800 kişiyi mezun etti.

 
ÇAĞRI MERKEZİ ÇALIŞANLARI STRESLE NASIL BAŞA ÇIKMALI?

Uzman Psikolog Ayben Ertem’in stresle ilgili bulgu ve önerileri, çağrı merkezi çalışanlarının günlük yaşamlarında stresle mücadelesine ışık tutacak bir nitelik taşıyor.

 
TELEPERFORMANCE BAYRAĞI SÜPHAN’IN ZİRVESİNDE DALGALANDI

Teleperformans çalışanlarından Koral Koral 1 Eylül Dünya Barış Günü’nde gerçekleşen, çeşitli ülkelerden 155 dağcının katıldığı Barış Tırmanışı’nda Teleperformance bayrağını Süphan Dağı Zirvesi’ne taşıdı.

 
 
GELECEK NELER GETİRECEK?

2014’ün ilk günlerinde Türkiye, yaşanan siyasi çalkantıların ekonomik boyutlarını da karşılamaya hazırlanıyor. Çağrı merkezleri için de zor günler yeni yılda kapıda bekliyor olabilir.

 
TURKCELL GLOBAL BİLGİ’DEN DİYARBAKIR’DA ENGELLİ ÇOCUKLAR İÇİN ÖZEL DERSLİK

Turkcell Global Bilgi, Diyarbakır Yenişehir İlköğretim Okulu’nun 3 sınıfını engelli öğrencilerin ihtiyaçlarına uygun hale getirdi. 3 sınıftan biri otizmli öğrenciler için özel dizayn edilirken, diğer iki sınıf engelli çocukların da eğitim alabileceği standartlara kavuşturuldu.

 
MİGROS PROJESİ, TURKCELL GLOBAL BİLGİ’YE AMERİKA’DAN ÖDÜL GETİRDİ

Turkcell Global Bilgi’nin, Migros Kariyer Facebook sayfası için hazırladığı Kariyer RengiM Facebook Uygulaması New York’ta düzenlenen uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışması Interactive Media Awards’ın İnsan Kaynakları kategorisinde “Üstün Başarı” ödülüne layık görüldü.

 
TURKCELL GLOBAL BİLGİ’DEN YAZA VEDA ŞENLİĞİ

Turkcell Global Bilgi “Yaza Veda Şenliği” düzenledi. Yaklaşık 4 bin 500 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen şenliklerde çalışanlar birbirinden renkli etkinliklerle yazı uğurladı, düzenlenen yarışmalarda sürpriz hediyeler kazandı.

Arama:


ÇAĞRI MERKEZLERİ İÇİN İK YÖNETİM ÇÖZÜMLERİ

Çağrı merkezlerinde bir çok süreç otomatize edilirken, çağrı merkezlerinin en önemli ayağı kabul edilen İnsan kaynaklarının da teknoloji desteği alması kaçınılmaz. İşe alımdam itibaren, vardiya planlaması, eğitim, performans takibi ve analizi gibi kompleks süreçler yazılımlar aracılığı ile sistematik olarak takip edilebiliyor ve yönetilebiliyor. Türkiye’de çağrı merkezlerinin en çok kullandığı yazılımların üreticileri olan Oracle ve Genesys ve İK şirketi Kariyernet’in çağrı merkezlerine sunduğu İK yönetim çözümlerini sizler için inceledik.

Call Center Magazine

Türkiye'nin ilk çağrı merkezi dergisi

Call Center Bankalar

Banka Çağrı Merkezlerinin dergisi ...

Call Center Emeklilik

Call Center  Emeklilik Dergisi, Emeklilik Şirketleri Çağrı Merkezlerinin yayını olup, bu şirketler tarafından hazırlanmakta, ...

6. BÇM ZİRVESİ 17 BANKAYI BULUŞTURDU

Nice Medya tarafından düzenlenen ve banka çağrı merkezlerinin her seviyeden yöneticilerini ayrı ayrı toplantılarda buluşturan ...

ORACLE DAY 2013’TE MÜŞTERİ HİZMETLERİ KONUŞULDU

Call Center Magazine dergisinin basın sponsorluğunu üstlendiği ve 14 Kasım 2013’te İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleşen ...

Banka Çağrı Merkezleri Yine 5.BÇM'de Buluştu

5. Banka Çağrı Merkezleri Zirvesi’nde 18 bankadan 150 yönetici ...

NİCE MEDYA BİLGİLENDİRME TOPLANTISINDA, ÇSGB, ÇAĞRI MERKEZLERİNE DENETİMLERİ ANLATTI

Nice Medya’nın düzenlediği, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Teftiş Kurulu’nun çağrı merkezlerine yönelik yürüttüğü ...

TÜRKİYE DIŞKAYNAK ÇAĞRI MERKEZLERİ REHBERİ 2014 ÇIKTI

Nice Yayıncılık, 5 yıldır Call Center Kitaplığı çatısı altında sektör için hazırladığı kaynak eserlere bir yenisini daha ...

TÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZİ YILLIĞI 2012

Call Center Kitaplığı 2. yılında Türkiye Çağrı Merkezi Yıllığı’nı yayınlamakla gurur duyuyor. Elinizde bulunan kitap her sene ...